bronski

bronski | nic

br0nski
Grexa trolling
 
vsetkovklude
vsetkovklude | 23.3.2025 21:17

To si tam chcel ísť po svoju umeleckú rakvu? Však by jo vypískalo celé námestie...


Jojo
Jojo | 23.3.2025 23:05

To je fakt. PS-kári sú najnetolerantnejší a najnenávistnejší ľudia v mojom okolí. S tými sa nedá fakticky diskutovať, stačí, aby debata nezapadala do ich často fanatického presvedčenia a kľudne budú popierať aj realitu. A vrcholom absurdnosti je, keď sami seba nazývajú liberálmi.
Neviem o čo Greksovi išlo, oni by vypískali aj Dalajlámu keby im povedal niečo iné ako chcú počuť.


bronski
bronski | 23.3.2025 23:16

23.3.2025 23:05
tie tvoj vseobecne taraniny - poprosime konkretny priklad debaty s liberalmi kde popreli tvoju' realitu'


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 06:43

Jojo, veľmi dobre vieš, že míting/protest noe je žiadna debata. Čiste liberálne, Greksa mal nejaké pseudoprávo tam vystúpiť a povedať si svoj názor, aj keď po správnosti by si mal protest zvolať sám, alebo sa na jeho organizácii finančne podieľať, keďže nebol pozvaný organizátormi. A čiste liberálne mal dav právo ho poslať dopiče a vypískať.

Lenže vec sa mala tak, že mestský poslanec Greksa si chcel robiť PR pre faškov za pebiaze liberálov a zase jebnutí niesme, že áno...


Franta Váňa
Franta Váňa | 24.3.2025 08:11

smradľavá pásomnica jojko popísal, ako funguje boľševický ekonomický zázrak vo vojnovom hospodárstve. Najlepší dôkaz toho, že to perfektne funguje, je liliPutinova armáda a vlastne celý svet zaplavený naj-extra-hyper-super modernými zbraňami ako je ARMATA a PAK FA. A to, že ich nikto ešte nevidel, je len presvedčivým dôkazom toho, že využívajú najpokročilejšie maskovanie formou absolútnej neviditeľnosti. Uhádol som jojko?


Jojo
Jojo | 24.3.2025 09:03

VVK ja som nenapísal, že mal právo tam vystúpiť, ty faško.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 09:14

Ale veď hovoríš, že liberáli sú netolerantní, tak som ti napísal za akých podmienok je slušné dožadovať sa tolerancie. Som rád, že tam nie je nič, čoho by si sa chytil, keďže jediné na čo si sa zmohol bol trápny osobný útok...


Franta Váňa
Franta Váňa | 24.3.2025 09:29

retard greksa je trápny kolaborant kúpený Pele šukaj eštókom


Jojo
Jojo | 24.3.2025 09:57

Prečítaj si ešte raz, čo som napísal a ako si reagoval.
Nepísal som nič o Greksovom práve niekde vystúpiť.
Písal som, že ten výkvet, ktorý tam vystupuje, nie sú žiadni liberáli. Keby tam Greksa prišiel aj ako radový účastník a skúsil s niekým debatovať, tak mu tí tvoji "liberáli" najskôr odhryznú hlavu. Lebo podľa nich je "faško". Takto nejako vyzeralo Nemecko v roku 1930.


Franta Váňa
Franta Váňa | 24.3.2025 10:39

smradľavá pásomnica jojko znova zamhlieva a klame. Odpovedaj na otázky o boľševickom vrahovi liliPutinovi a ficákocekj podpore vyvražďovania Ukrajincov. Retard greksa len plní príkazy Pelel šukaj eštóka, asi za to dostáva tučné príspevky na vilu v Chorvátsku.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 12:23

Jojo, to s odhryznutou hlavou ma taaaak pobavilo, daj ešte niečo :D liberáli hryžú hlavy :D:D:D vieš čo by sa stalo? Vypískali by ho, max. psychicky slabší jedinci aj opľuli a potom by ho odpratal antikonfliktný tím...


| 24.3.2025 12:44

s hlupákmi je ťažké debatovať


Jojo
Jojo | 24.3.2025 13:01

VVK šak presne o tom píšem: racionálna debata nemožná.

Liberalizmus znamená, že nesúhlasím s tým čo hovoríš, ale robím všetko pre to, aby si mal možnosť to povedať. A presne to by sa tam nestalo.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 13:26

Liberalizmus znamená, že ti apriori dám priestor vyjadriť slobodne svoj názor a keď s ním nesúhlasím, pošlem ťa s ním úplne slobodne dopiče...a presne to by sa tam stalo. Nepoučuj starého liberála, ja som bol liberál skôr než to bolo moderné, voe. Lenže Greksa tam nechcel ísť vyjadriť svoj názor, on potreboval videomateriál, aby svojim komoušom a faškom mohol prezentovať ako odvážne to liberálom natrel a TOMU SA ÚSPEŠNE PREDIŠLO!


Mick
Mick | 24.3.2025 13:29

Joj, zase vymyslas, co by bolo... Nebolo, ale mohlo byt...
Nezaznamenal som, ze by na nejakom ficovom proteste, ked bol v opozicii, pustili k mikrofonu nejakeho cloveka s opozicnym nazorom. Ale keby pustili, urcite by ho ludia zabili, urcite! Ty pravy liberal.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 13:31

Jojo, keď už máme tú liberálnu demokraciu, či čo to...nevybavíš mi na najbližšom MDŽ Smeru krátky príhovor k obecenstvu? Stačia mi zo 3 minúty, kým sa gerontky z prvej rady doplazia s dáždnikom na pódium, lebo akceptujem, že ony liberálky nebudú...


Jojo
Jojo | 24.3.2025 13:35

VVK alebo úplne slobodne budem vypisovať tvojmu šéfovi, aký si dezolát aby pochopil, že ak ťa bude zamestnávať, tak to bude mať následky. A eventuálne tak budeš úplne slobodne odídený z roboty.
Alebo ti úplne slobodne nechám hromadným nahlasovaním zablokovať účet, urobím nátlak na predajcov, aby tvoju knihu dali v regáli až úplne dozadu aby ju nikto nevidel, alebo ju onálepkujem, alebo vytvorím zoznam médií, o ktorých tvrdím že sú konšpiračné a vytvorím nátlak na inzerentov, aby si nemal príjem,...


Jojo
Jojo | 24.3.2025 13:37

Ja som nenapísal, že Greksa mal právo niekde vystúpiť. Už to píšem tretí krát a furt si ideš svoje.


Jojo
Jojo | 24.3.2025 13:46

Alebo tvoje decko urobí prijímačky na VŠ na výbornú a s úspechom prejde aj pohovorom, ale nakoniec ho nezoberú, lebo "má divné názory".
To všetko je dnešný "liberalizmus", nielen poslať niekoho do p...


Mick
Mick | 24.3.2025 13:50

Joj, ani ja by som ho nezobral, keby mal "nazor", ze koncentracne tabory neexistovali. A konieckoncov je to zakazane v zakonoch. Toto by si chcel zrusit?


Franta Váňa
Franta Váňa | 24.3.2025 14:02

smradľavá pásomnica jojko znova zamhlieva a klame. pre divné názory prenasledujú a vyhadzujú zaostalé konzervy - ako masový vrah liliPutin a zaostalá trumpeta, prip. skorumpovaný zlodej ficák


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 14:33

Jojo, všetko to čo opisuješ sa deje ľuďom, ktorí by v slušnej krajine dávno sedeli za také paragrafy, že by si do cely mohli nahlásiť trvalé pobyty. To len my sme tu takí mäkkí, že kým sa dalo, tak sme ich slobodne nechali dýchať.
- keď píšeš vyhrážky ľuďom na nete, nech o tom vie tvoj zamestnávateľ, keď si taký tupý, že mu robíš reklamu na profile. A šiel by som ešte ďalej, informoval by som susedov a rodinu, aby vedeli čo za agresívne hovädo majú vo svojom okolí...
- keď si verejne činná osoba a obsah tvojej komunikácie je toxický ako Blahov, je úplne v poriadku, že ľuďom, ktorým sa nepáči ho nahlásia a keď admini po posúdení dospejú k názoru, že to tak naozaj je, tak ho vymažú. Ja by som šiel ešte ďalej a toxickým ľuďom, ktorým sociálne siete zmazali profily by som zakázal kandidovať, pretože sú to presne oni, kto rozdeľuje spoločnosť...
- keď vydáš neonacistickú propagandu ako Magát, tak tá by sa nielenže nemala dostať do kníhkupectiev, ale mala by byť zlikvidovaná, pri zachovaní 2-3 výtlačkov pre účely senátu príslušného súdu, ktorý by autora za to expresne posadil do väzenia...
- konspiratori.sk vyhrali aj posledný súd, pretože je to mediálne odborne špičkovo podchytený projekt, ľudia nemusia prácne dohľadávať, hneď si v zozname nájdu, že je Bádateľ bullshit. Keby tie "alternatívne média" nepísali kokotiny, tak by žiadne problémy s financovaním nemali.
- ak bude môj syn tak pripečený ako ty, že bude tvrdiť že anarchia je demokracia a že zlo je vlastne dobro, tak ho na tú výšku osobne nepustím a rovno ho poženiem ku lopate, lebo tam by bol mentálne medzi seberovnými...


Jojo
Jojo | 24.3.2025 15:47

Ja nemyslím Magáta ani žiadne hovädá. Píšem o normálnych kultivovaných ľuďoch, ktorí si dovolili napríklad spochybniť, že Rusko napadlo Ukrajinu bezdôvodne a že to bolo nevyprovokované. "Slušné" médiá im za to rušili blogy, dávali ich na zoznamy konšpirátorov a hovädá im pred troma rokmi písali, že ich budú vešať. Breinerove Infosecurity ich označovalo za "ciele". Čo sa popísalo aj na Guláši na adresu Rusov, to už bolo nielen za hranou slušného správania, ale IMHO aj za hranou zákona. Skús také "memečka" robiť o Židoch, ktorí teraz bombardujú Gazu.
Toto nie sú toxickí ľudia, čo vypisujú nenávistné kydy po fórach? Ani Naď, Káčer, Schutz,...? Iba Blaha?

Konšpirátori sú politický projekt ako všetky politické mimovládky, maskovaný za ušľachtilé ciele. To, čo robia "informovaním inzerentov", sa nazýva nekalá obchodná praktika. Ak si myslíš, že to robia nezištne vo svojom voľnom čase... čo na to povedať.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 16:01

Keď hlásaš ruSSkú propagandu, tak si ju hlásaj tam, kde sú na ňu zvedaví. Imho ruSSko nenapadlo Ukrajinu bezdôvodne, akurát, že ešte nepovedali ten pravý dôvod - aby sa EU prijatím Ukrajiny nedostala k ukrajinskému plynu a rope a neprestala potrebovať ruSSko. Ale prerátali sa. Na Ukrajine ruSSko vedie obchodnú vojnu proti EU a my sa len pozeráme ako zomierajú tisíce nevinných civilistov a obrancov vlasti, ty tupelo, mal by si im ruky bozkávať.
A nie ani Naď, ani Káčer a ani Schutz nevypisujú také nenávistné statusy ako Blaha. Aj preto im napriek hromadným nahlasovaniam nikto nezrušil profily.

Niektorých analytikov z projektu konspiratori.sk poznám a sú to nestranní odborníci. Nekalá praktika by to bola, keby z upozornenia získali priame výhody, takto je to obmedzovanie škodlivého vplyvu.

A čo sa týka vešania, ja dúfam, že keď toto raz skončí, tak nad ruSSkými kolaborantmi nemávneme rukou ako voľakedy nad gardistami a komunistami a že to Slovensko už konečne dôklade zbavíme kolaborantskej pliagy, pre výstrahu budúcim generáciám, lebo napr. slušným ľuďom sa dnes vešaním vyhrážajú potomkovia gardistov, arizátorov a komunistov a to je teda riadne chucpe...


bronski
bronski | 24.3.2025 16:27

Jojo | 24.3.2025 15:47

ak rus zacal a pokracuje vojnu, nech narovinu povie ze cielom je uzemny zisk ako vojnova korist- a bude to ferove

tak isto ako sionisticky izrael sa netaji tuzbou vlastnit predjordansko s gazou - problemom tam je civil obyvatelstvo, kt nema kam vytlacit, rus ten komfort ma a jednoducho vytlaci ukrajinca za novu ciaru


Jojo
Jojo | 24.3.2025 19:29

VVK príčinou tejto vojny bol americký tlak na rozširovanie NATO na Ukrajinu, úmyselné provokovanie Ruska do konfliktu a snaha o jeho oslabenie v zástupnej vojne.
Rusi to hovoria už 20 rokov a už to povedali aj Amíci (nie raz a nielen Trump) a furt ti to nejde do tej liberálnej makovice. Tak musíš opakovať chobotiny o ukrajinskej rope a plyne. Si aspoň pozri, koľko tej ropy a plynu Ukrajina má pred tým, ako začneš prepisovať tieto výmysly mediálnych "odborníkov", ktorí z nejakého záhadného dôvodu nie sú na zozname konšpirátorov.

Bronski o územie začalo Rusom ísť až po prevrate keď hrozilo, že prídu o námornú základňu na Kryme a usalaší sa tam americké námorníctvo. Nasledovali opakované pokusy o dohodu a dlhý rad západných klamstiev. Ďalšie územné nároky začali mať Rusi až v roku 2022 keď videli, že dohoda je nemožná a naši idioti budú Ukrajincov stále vyzbrojovať a huckať proti Rusku.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 20:10

Drísty, od roku 1990 NATO ani v najmenšom nedalo zámienku ruSSku na obavy o napadnutie. Nikto nikdy neplánoval ruSSko napadnúť, to iba oni trpia paranojou. Je to pochopiteľné, to čo plánuješ ty spraviť druhým, toho sa aj obávaš, že sa stane tebe. Ja neopakujem po nikom, ja mám z tejto oblasti veľký doktorát, ty máš len nasrané v hlave z ruSSkej propagandy...


Jojo
Jojo | 24.3.2025 20:44

Kua ďalší doktor na guláši... :)))

Dostal som nápad:
Teraz keď Trump rozpráva o obsadení Kanady by si mohla Kanada pozvať Číňanov, nech si v Quebecu postavia základňu a pomôžu im s budovaním a vyzbrojovaním kanadskej armády, nie?
Alebo nech Dáni ako reakciu na Trumpove reči zrušia vojenskú prítomnosť USA v Grónsku a nech ho dajú k dispozícii čínskej armáde.
Určite by z toho nebola vojna do 5 minút, lebo Amíci nie sú paranoidní.


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 20:52

Prečo Číňanov, normálne poslať Amíkov domov a spraviť tam európsku základňu, alebo oboje paralelne


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.3.2025 20:53

A samozrejme, že Amíci sú twraz paranoidní, keď im aktuálne vládnu rovnaké podrazácke kurvy ako ruSSom...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader