bronski

bronski | nic

br0nski
trendy bižutéria
 
tmiro
tmiro | 26.5.2024 15:11

Ukradol mi nápad s odznakom all for robert


janotpiton
janotpiton | 26.5.2024 15:20

V ich podani je to trapne ale efektne pre dezole


Budo
Budo | 26.5.2024 15:41

Správne by tam malo byť "Za Róbertom Ficom"


pm
pm | 26.5.2024 15:43

za roberta fica bola viagra lacnejšia


petersonm
petersonm | 26.5.2024 15:57

Cim sa to lisi posahanostou od Kuciaka a Kusnirovej odznakov?


Len tak
Len tak | 26.5.2024 16:25

peteronm, to by si nepochopil, lebo si kus xuja.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 26.5.2024 16:35

Este sa aj obul do prezidentky, ze aj ona by sa mala ospravedlnit.


jeboslav
jeboslav | 26.5.2024 16:57

@petersonn: Ze si robis len srandu a tu otazku kladies len aby si provokoval? Ze je to tak?


trombon
trombon | 26.5.2024 17:25

petersonm, trapne je, ze ich opat zvolili debili a tak vlastne schvalili vrazdu a organizovany zlocin... trapne je, ze si v podstate verejne potvrdil tvoj idiotizmus...


trombon
trombon | 26.5.2024 17:29

a dobre si urobil petersonm, mas pochvalu


pm
pm | 26.5.2024 17:36

zase je fakt, že v podaní niektorých sa z toho začal stávať skoro až nábožný kult svätého janka a martinky


ja-som ja
ja-som ja | 26.5.2024 18:05

Ako povedal takmer svätý Fico - to, že tu za minulej vlády zomierali vo väzení ľudia a zatvárali ich z politických dôvodov, to nikto nevidel.
Síce tie politické dôvody neexistovali, okrem toho, že boli Ficovi známi, jeden spáchal samovraždu a druhý zomrel na covid. Ale to sú tie pravé obete hodné pozornosti!


trombon
trombon | 26.5.2024 18:38

zase je fakt, ze jano a martina zomreli v dosledku arogancie moci volenej priblblou a vacsinovou castou obyvatelstva krajiny, v ktorej poctivost, spravodlivost a zakonnost su hanbou a nie morlanopu zasadou... jano a martina by mali mat postaveny pomnik pred slovenskou narodnou radou ako znak ucty a zaroven prosby o odpustenie, ze obcania nieco take dopustili... a kazdy kto si mysli, ze sa to nehodi, nech ide do prdele s ficom, kocnerom, kalinakom, bodorom, gasparom a im podobnym mafianom...


Loksasalotka
Loksasalotka | 26.5.2024 23:11

Nedáva sa ten odznak až keď niekoho odbachnu??? Či mi niečo ušlo???


tmiro
tmiro | 27.5.2024 00:43

Čo nie je, môže byť.


bronski
bronski | 27.5.2024 10:21

petersonm | 26.5.2024 15:57

zasadny rozdiel je jasny:
kym kuciakova vrah nikdy nebude objasneny a teda potrestany
hranol je len zraneny a vie sa ze dalej bude o par tyzdnov 'oddychu' zneuzivat moc , navyse svojskym chrapunskym stylom!

tato bizutka je pretoo len trapne gesto asocialnych dementokratov


ja-som ja
ja-som ja | 27.5.2024 11:58

Loksasalotka, ten odznak sa dáva aj keď sa niekto obesí v cele.


Loksasalotka
Loksasalotka | 27.5.2024 12:33

Hranol sa obesil????? :-0


Len tak
Len tak | 27.5.2024 12:42

bronski, doplním ťa:

kým za vraždou Kuciaka a Kušnírovej stála organizovaná skupina, ktorej chápadla siahali až k susedovi najvyššieho bossa, a dôvodom bola pravdepodobne činnosť Kušiaka rozkrývajúceho činnosť tejto organizovanej skupiny,

za atentátom na R.F. stál s vysokou pravdepodobnosťou len jeednotlivec, ktorému preplo následkom nenávistnej propagandy, ktorej nadšenými aktérmi boli práve členovia vyššie spomínanej organizovanej skupiny.

Po prvej vražde po protestoch obyvateľstva došlo k rozdeleniu organizovanej skupiny na dve časti a k oslabeniu jej moci (pokiaľ to nedosral jeden pacient),
po atentáte dochádza k posiľňovaniu moci tejto organizovanej skupiny.


Xytrolin
Xytrolin | 27.5.2024 18:50

Podozrivo rýchlo mali vyrobené tie odznaky, že? }:)


Loksasalotka
Loksasalotka | 27.5.2024 21:15

Myslíš že to ten Richter už vedel?


janotpiton
janotpiton | 28.5.2024 06:55

panbozko, suhlasim s tebou ze spomienka na kuciaka miestami zavana kultom. Myslite si ze fico vedel alebo ze mal nejake info o tom ze sa chysta likvidacia kuciaka? Ja si myslim, ze on osobne a ani jeho ludia o tom nevedeli. Mozno si zliznem hejt ale fico je chladny prgmatik, on by sa nepodielal na vrazde cloveka


Loksasalotka
Loksasalotka | 28.5.2024 07:21

Presne !!!! Tak ako sa nikdy nepodieľal na vražde Mečiar a presne tak ako sa nikdy na vražde nepodielal gottwald, presne tak ako sa na vražde nikdy nikdy nikdy nepodieľal Hitler. Oni boli len nástrojmi niekoho iného...ale koho???? Žeby nás ľudí???? :-D


Loksasalotka
Loksasalotka | 28.5.2024 07:23

A už len na okraj....presne tak ako Richter nebol nikdy sukavat dievčatka v detskom domove......veta tie kondómy mal pre ne ako balóniky ????


janotpiton
janotpiton | 28.5.2024 07:36

Loksa, dovolim si s tebou nesuhlasit. Ja myslim priame napojenie fica na vrazdu kuciaka. Pride mi nepravdepodobne ze on sam o tom vedel, ze sa sam podielal na planovani alebo ze by si ju dokonca objednal. Fico nie je kratkozraky. On je taktik moci ci sa nam to paci alebo nie. Podla mna o tom nevedel a ak vedel alebo to schvalil ci objednal alebo bol do toho zaolateny tak je blbec. Ale to ze sa znovu po uplnom odpisani dostal k moci je scasti aj jeho vlastna zasluha


Loksasalotka
Loksasalotka | 28.5.2024 07:41

Nie. To je zásluha tých ľudí čo majú pamäť ako Dory, vo vrecku hovno a v hlave to isté. My sme tí čo ho tvoria. On len využíva prirodzenú jebnutost cloveka


ja-som ja
ja-som ja | 28.5.2024 08:40

Tiež si myslím, že Fico mal skôr nepriamu vinu na tých vraždách, umožnil totiž Kočnerovi využívať systém "našich ľudí" a sám ten systém budoval. To viedlo Kočnera k pocitu, že môže všetko, tak ako si to myslel aj Fico do atentátu.


| 28.5.2024 10:28

Miesto toho odznaku by mu bolo praktickejšie nosiť na klope prezervatív.


pm
pm | 28.5.2024 11:22

janotpiton: pre mňa bola vrcholom "balada o janovi a martine" od doroty nvotovej, to už bolo fakt na mentálnej patetickej úrovni oslavných ód na komunistických hrdinov.
neviem či fico vedel, každopádne on dokáže využiť k svojmu prospechu všetko, tak ako jeho žiaci teraz ryžujú z jeho nešťastia.


tmiro
tmiro | 28.5.2024 11:25

Fico aby mohol byť pri moci, musel prevziať miestne korupčné štruktúry ktoré sú tam už od Mečiara a už za komunistov, preto nikdy sa nesnažil urobiť poriadok, že napr by sa par miestnych papalášov zbavil alebo ich nebránil pred políciou atď.. Lebo ten miestny papalasi by mu nezabezpečí dosť hlasov pre smer a aj jeho kamaráti by mohli odskočiť atď...
Preto bola veľká aféra že bili farmárov a vyhanali ich z ich pozemkov, pre Roskovu to robili jej zamestnanci bývali policajti a tieto činy vyšetrovala roskovej nevesta pod okresným náčelníkom ktorého si dosadila roskova. Preto ju Fico chránil a maximum co urobil bolo, že vyhlásil, že už nie je v smere momentálne tak nech mu s tým dajú pokoj. Preto jankovskej za rozsudky pre Kocnera za kabelky poďakoval za dobru robotu atď...
Jasné že Kocner si nebol asi pýtať dopredu povolenie na vraždu od najvyššieho kmotra systému, ale kľudne verím tým správam že keď sa zistilo že mŕtvy je novinár tak sa zišlo vedenie mafie ako obvykle v hoteli v Zložení Fico Bodor Gašpar a neviem kto a ze pri tej atmosfére a systém kam dotiahli spoločnosť si ozaj povedali ako zverejnili nepriamy svedkovia, že keď je to pravda, ze to bol novinár, tak sme skončili.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader