bronski

bronski | nic

br0nski
vysvetlite Hranolovi, ze
 
Nepochopitelne
Nepochopitelne | 24.9.2023 19:25

Jedna dobra vec, ktoru Zelensky spravil, zakazal muzom opustit krajinu.


Ehmm
Ehmm | 24.9.2023 19:46

Ale keď prehrajú vojnu a prestanú bojovať, ten zákaz asi už platiť nebude.


bronski
bronski | 24.9.2023 21:04

nepochop
ved urobil len to co kazdy prezident
aj putin urobil dobre ze mobilizuje nevinnych na istu smrt


AP
AP | 24.9.2023 21:19

Ale, zrazu. Ešte nedávno si na to nadával.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 25.9.2023 11:51

@Ehmm ako by len mohli prehrat? :D

@bronski vsak ukrajinci neumieraju, takze sa nemusia bat mobilizacie. Maju len same vitazstva a modernu zahranicnu techniku. Sa cudujem, ze hromadne nevstupuju do armady.

@AP pre mojich kamaratov na ukrajine je to naprd, ale co sa tyka imigracie, je to fajn. No a celkovo aspon musia ist umierat na frontu.


Nervacik
Nervacik | 25.9.2023 12:25

Pri personalnom obsadeni nasho zdravotnictva to znie ako reklama...


Sun-c
Sun-c | 25.9.2023 12:38

Podla UNHCR mame v europe momentalne 5,8 miliona Ukrajinskych utecencov. V Polsku vyse miliona, v Cesku 3/4 miliona, na Slovensku cez 400 tisic...


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 25.9.2023 13:23

Akurat mi jeden kamarat pisal, ze mu to uz je jedno. Oni umieraju, aby bohaty ludia este viac zbohatli, preto sa natahuje tento konflikt.


AP
AP | 25.9.2023 13:42

Presne. Načo sú Putinovi ďalšie milióny, veď už si nahrabal miliardy. Sviňa jedna. Pritom by stačilo proste odísť a nikto už tam umierať nebude.


Nervacik
Nervacik | 25.9.2023 16:49

Predchvilou mi jeden kamarat pisal, ze Nepochopitelne nema ziadnych kamaratov.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 25.9.2023 18:07

@AP no prave Putina do toho zatiahli, aby oni zarobili. Vedeli, ze to takto pojde a teraz to udrziavaju, aby este viac bohatli. Ved sme videli ako firmy zarobili na tom, ze mali uz kupene energie vopred a este zinkasovali aj dotacie, energeticke firmy sa topili v peniazoch, banky zarobili a este viac zarobia, zbrojarsky priemysel uz aj zvysuje ceny, aby zarobili este viac....

Ano, Putin to moze ukoncit, ale to by bol aj jeho koniec, takze to pokracuje. Presne toto zapad vedel, preto do toho isli. Nalakali ho na jahku korist a potom dodali koristi zbrane.


AP
AP | 25.9.2023 20:42

Muahaha a čo je Putin nesvojprávny, že sa dá do blbostí zaťahovať? Za prvé. A za druhé, takže aby predišiel svojmu koncu, nechá zabíjať ľudí po tisícoch. Fíha. Charakterný to človek. A za tretie, ak to západ tak úžasne vedel a mal naplánované, prečo mali európske štáty poloprázdne sklady? A ani Amíci toho na dodávanie nemali ktovie koľko. Týmto opíjaj nejakých blbečkov na zjem aj vlek.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 26.9.2023 12:22

@AP nie je nesvojpravny, ale zapad proste vie ako na to. No je to prirodzene, ze sa snazi za kazdu cenu udrzat tam kde je, ved to je bezne pre kazdeho, pozri sa na nasich poslancov. Ty by si tiez len tak odisiel z tvojej prace a isiel by si robit za 5x menej?

Nejde o charakter, musis to brat tak, ze rozhoduje na vysokej urovni. To mas tak, ze ked si vratnik tak rozhodujes kto prejde cez branu, ale ked vedies Rusko tak rozhodujes o tom kto umre. Je to vec ktora prichadza z tou poziciou. 99% ludi na jeho mieste by jednalo rovnako, za dannych podmienok.

Poloprazdne sklady boli sucastou celeho planu. Vsak pisem, ze bohaty este viac zbohatli na plneni skladov. Vsak nemaju, ale vyrobia, je to dokonale premyslene a este ako bonus USA ukazalo Cine co sa stane ked nahodou pojdu po Taiwane.


bronski
bronski | 26.9.2023 13:25

"......ale ked vedies Rusko tak rozhodujes o tom kto umre."

to nevymyslis, to si musis proste precitat tu an gulasi 🤡🧠


AP
AP | 26.9.2023 14:11

Putin pôjde robiť za 5x menej? Za prvé je v dôchodkovom veku a za druhé má nakradnuté, že ešte desať generácií nemusí ani hnúť prstom. Jasné že ide o charakter, o morálku. Aby si zachránil krk, resp. aby si vydobyl zápis do histórie, tak nechá vraždiť iných. O čo iné ako o morálku ide? Btw, uplatnil by si rovnaký prístup aj u Hitlera?
Takže poloprázdne sklady boli súčasťou plánu. K poloprázdnym skladom sa už ani nebudem vyjadrovať, to je číročíra blbosť. :D


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 26.9.2023 15:38

@bronski kazdy kto vladne o tom rozhoduje, aj Matovic rozhodoval o tom kto umre ked bol na cele vlady. Taktiez Fico ked posielal vojako do afghanistanu, ci Bush. Je to bezna vec.

@AP nejde o nakradnute, ale o moc. Ako nahle pride o moc tak mu to nakradnute velmi rychlo zoberu a preto musi ostat pri moci az do smrti. Co uplatnit u Hitlera?


bronski
bronski | 26.9.2023 16:31

26.9.2023 15:38
"matovic rozhodoval o tom kto umre ked bol na cele vlady .."

tzn ze odor rozhoduje kto umiera v nemocniciach na cestach pri vrazdach..?

ty sa uz spamataj pako.


AP
AP | 26.9.2023 17:42

Ani u Hitler to nebola vec charakteru a morálky? Proste rozhodoval kto zomrie, aby sa udržal pri moci. Bodka,úplne normálne, v pohode.
O praci za 5x nizsi plat si začal písať ty.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 26.9.2023 18:51

@bronski nie, konkretne vysoke pozicie maju tu moc rozhodnut kto umre. Matovic tym, ako zvladal pandemiu rozhodol, ze umre 20k ludi.

@AP u Hitlera to bol princip a celkom dobry. V pripade Hitlera islo a vyssie dobro, on nebojoval o udrzanie moci, ale o zmenu sveta.


bronski
bronski | 26.9.2023 19:34

nepochop.
TY SI PRIMITIV
popierac pandemie
popierac protipandem opatreni
antivaxer

ty vies z tej mediciny, vratane infektologie a epidemiologie urcite toho viac a lepsie ako ja.
dnes si kral, lebo pandemia ustupila

opakujem. si perfidny PRIMITIV.


AP
AP | 26.9.2023 19:43

Takže Hitler bol principiálny a bojoval za vyššie dobro. Ty bláho. Nemám slov. Иди в жопу, ты хуй.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 26.9.2023 20:30

@bronski niesom antivaxer, kludne nech sa ludia ockuju, ale nech na to idu rozumne.

@AP jedneho dna to mozno pochopis. Vidis ake to je teraz v nemecku, ved ten by sa v hrobe otacal, stal sa presny opak toho.


bronski
bronski | 26.9.2023 20:37

od hlupaka hlupa odpoved.

'nech sa ockuju, ale nech na to idu r o z u m n e "

prijebanejsiu odpoved si nenasiel?

'rozumne ockovanie' znamena podla teba , kt sa nezaockoval a popieral potrebu ockovania , znamena co , nech si kazdy robi co chce..
si hlupak, toto bol posledny priklad tvojej hluposti, blaboly


AP
AP | 26.9.2023 21:08

Vážne? V Nemecku sa stal presný opak toho, čo Hitler chcel? No páni. Nebude to tým, že CHCELI urobiť presný opak ako Hitler? Si fakt magor. Končím.


Nepochopitelne
Nepochopitelne | 27.9.2023 12:00

@bronski je to na dlhe vysvetlovanie co to znamena a pri tebe to nebude mat zmysel. V principe si moze robit kazdy co chce, len musi pocitat z nasledkami.

@AP no, uvidime ci je toto to co chceli.


bronski
bronski | 27.9.2023 12:06

nie nebude to mat zmysel, lebo to co tu prezentujes ty dlhodobo nedava zmysel
🤡'rozumne ockovanie' 🤡


Sun-c
Sun-c | 29.9.2023 14:07

bronski: Rozumne ockovanie znamenalo napriklad plne v sulade s odporucaniami odbornikov ockovat populaciu 55+ kludne "od dveri k dveram", ockovat kriticke diagnozy v spolupraci so zdravotnymi poistovnami ako to robili napriklad vo Svedsku.

Lenze ockovaciu strategiu pisali dealeri Pfizeru, takze sa vymyslelo objednavanie cez internet kde sa ludia co casto nevlastnia ani mobil nemali ako prihlasit a namiesto ockovania tych, ktorych by vakcina ochranila sme percenta zaockovanosti dohanali skoro povinnym ockovanim ludi pod 45 co potrebovali chodit do roboty a opichavanim deciek v mene bajnej "kolektivnej imunity"...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader