Tento obrázok implikuje, že koľko Nemcov jazdilo na východe na Trabante, toľko Nemcov jazdilo na západe na Benze. Čo je blbosť. Bežné auto na západe bol spočiatku chrobák, v 70. a 80. rokoch ho potom vystriedali dobové Polo, Golf, Passat, prípadne Opel Kadett či Ford Cortina a Escort. Pokiaľ v 1983 neprišiel "Baby-Benz" (na obrázku), ponúkal Benz len luxusné autá vyššej triedy. Na to bežný Nemec peniaze nemal. Táto 190 sa predávala potom masívne v holote ako vidieť na obrázku - za príplatok bol aj pravý späťák, len aby v promo materiáloch mohli podliezť "cena od". Benz nikdy nebol lacný, ani dostupný. V rokoch 2011 - 2019 sa jeho dostupnosť dosť priblížila strednej triede, ale už opäť rastie s cenami.
Čim nerozporujem kvalitu automobilizmu západ vs. východ. Na druhej strane postaviť čokoľvek proti Benzu do 1995, takmer všetko by vyzeralo ako Trabant. Či Francúzsko, Japonsko, Taliansko, Anglicko, Amerika... aj BMW a Audi boli vtedy vo všetkom krok za Stuttgartom.
Nikto tu nepíše o materiáloch karosérie ty tupelo. Japonské autá zo 60. a 70. rokov boli serióznym automobilkám na smiech, úplne rovnako ako kórejské autá v 90. rokoch a čínske v nultých. Keď chceli potom v 80. rokoch predávať na US trhu niečo lepšie, museli sa rebrandovať na rôzne Infiniti a Acura, aby sa zbavili zažitého stereotypu "lacný šmejd od šikmáča". Postav vedľa seba Hondu Legend 1. generácie a MB W124 a tá Honda bude vyzerať pri Benze ako z trhu. Kvalitou spracovania, komfortom jazdy, bezpečnosťou Benz vyhráva s prstom v nose. Nejde o to, že Legend bolo zlé auto. Ale do roku 1995 proste platilo - v kvalite a inováciach je MB na 1. mieste, druhé miesto je prázdne a až potom nasleduje zvyšok sveta.
To som nikdy ani nerozporoval. Všetky autá východného bloku (nielen východonemecké) boli nezaujímavé a nekonkurencieschopné voči západným. Či už nemeckým, francúzskym, talianskym, anglickým. A platí to aj pre Škodovku a jej nezmyselne glorifikované typy 110R či Rapid.
Tento obrázok implikuje, že koľko Nemcov jazdilo na východe na Trabante, toľko Nemcov jazdilo na západe na Benze. Čo je blbosť. Bežné auto na západe bol spočiatku chrobák, v 70. a 80. rokoch ho potom vystriedali dobové Polo, Golf, Passat, prípadne Opel Kadett či Ford Cortina a Escort. Pokiaľ v 1983 neprišiel "Baby-Benz" (na obrázku), ponúkal Benz len luxusné autá vyššej triedy. Na to bežný Nemec peniaze nemal. Táto 190 sa predávala potom masívne v holote ako vidieť na obrázku - za príplatok bol aj pravý späťák, len aby v promo materiáloch mohli podliezť "cena od". Benz nikdy nebol lacný, ani dostupný. V rokoch 2011 - 2019 sa jeho dostupnosť dosť priblížila strednej triede, ale už opäť rastie s cenami.
Čim nerozporujem kvalitu automobilizmu západ vs. východ. Na druhej strane postaviť čokoľvek proti Benzu do 1995, takmer všetko by vyzeralo ako Trabant. Či Francúzsko, Japonsko, Taliansko, Anglicko, Amerika... aj BMW a Audi boli vtedy vo všetkom krok za Stuttgartom.
phoenix - a to je tá trplá sranda, že každé západonemecké auto bolo oveľa lepšie ako ľubovoľné východonemecké
skoda, osobne som tu cakal nazor hlavne od Tata
ano japonsko bežne vyrabalo autá z bakelitu.
zrodil sa nám druhý tato, srať na fakty, vyfabulujem si vlastne.
Nikto tu nepíše o materiáloch karosérie ty tupelo. Japonské autá zo 60. a 70. rokov boli serióznym automobilkám na smiech, úplne rovnako ako kórejské autá v 90. rokoch a čínske v nultých. Keď chceli potom v 80. rokoch predávať na US trhu niečo lepšie, museli sa rebrandovať na rôzne Infiniti a Acura, aby sa zbavili zažitého stereotypu "lacný šmejd od šikmáča". Postav vedľa seba Hondu Legend 1. generácie a MB W124 a tá Honda bude vyzerať pri Benze ako z trhu. Kvalitou spracovania, komfortom jazdy, bezpečnosťou Benz vyhráva s prstom v nose. Nejde o to, že Legend bolo zlé auto. Ale do roku 1995 proste platilo - v kvalite a inováciach je MB na 1. mieste, druhé miesto je prázdne a až potom nasleduje zvyšok sveta.
phoenix - nezahováraj, pravda je taká, že dederónske socialistické autíčka boli odporné kraksne oproti všetkému, horšie boli len moskviče
To som nikdy ani nerozporoval. Všetky autá východného bloku (nielen východonemecké) boli nezaujímavé a nekonkurencieschopné voči západným. Či už nemeckým, francúzskym, talianskym, anglickým. A platí to aj pre Škodovku a jej nezmyselne glorifikované typy 110R či Rapid.
čiže ty rozporuješ a vlasne nerozporuješ. čo vlastne chceš povedať? ani srnka netuší.